Μπες στα αρχεία του laptop σου, όπου κι αν βρίσκεσαι

Πως θα έχεις πρόσβαση σε αρχεία του υπολογιστή ή του λαπτοπ που άφησες σπίτι, ενώ λείπεις από το σπίτι, την πόλη ή τη χώρα σου; Μου έχει τύχει κι εμένα προσωπικά κατά το παρελθόν (πολύ παρελθόν όμως:)), να απουσιάζω και να μην έχω τη δυνατότητα να ανοίξω τον προσωπικό μου φάκελο να χρησιμοποιήσω το αρχείο που χρειαζόμουν.
προσβαση στα αρχεια μου οπουδηποτε
Πρέπει να ταξιδέψεις εκτός έδρας αλλά δε μπορείς να πάρεις μαζί σου τον σταθερό υπολογιστή. Έχεις κι ένα laptop, σκέφτεσαι να αντιγράψεις τα απαραίτητα αρχεία που θα χρειαστείς στο σκληρό του δίσκο και να τον πάρεις, αλλά δε μπορείς να τον κουβαλήσεις γιατί είσαι γεμάτος, δε χωράει και ούτως ή άλλως θα έχει laptop ο συνάδελφος, φίλος, σύζυγος κτλ και θα έχεις τη δυνατότητα να μπεις μόνο από εκεί. Τι κάνεις;
<script>
<script>

Μια μέθοδος να διαχειρίζεσαι τα αρχεία του υπολογιστή σου από οπουδήποτε, αρκεί να έχεις σύνδεση στο διαδίκτυο, αναφέρεται στην ανάρτηση “Πως κάνω backup στον υπολογιστή μου”. Εν συντομία να αναφέρω ότι τα αρχεία που χρειαζόμαστε τα μεταφέρουμε όπως αναφέρεται στην παράγραφο της ίδιας ανάρτησης “Πως να κάνω backup online” σε online δωρεάν χώρο.
 software logmein free
Μια άλλη μέθοδος είναι μέσω απομακρυσμένης σύνδεσης. Ένα ευρέως γνωστό πρόγραμμα είναι το TeamViewer. Για όσους το ξέρουν, μειονεκτεί στο ότι αν γίνει κάποια διακοπή στη σύνδεση, δε γίνεται επανασύνδεση. Προϋπόθεση είναι να υπάρχει ένα δεύτερο άτομο στον υπολογιστή μας για να μας μεταφέρει τον νέο 5ψήφιο κωδικό να εισέλθουμε. Ένα άλλο πρόγραμμα που δεν έχει αυτό το πρόβλημα, είναι το LogMeIn Free. Εδώ με την εγκατάσταση βάζουμε τον προσωπικό μας κωδικό και μπορούμε να συνδεόμαστε ανά πάσα ώρα και στιγμή.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πως μπορώ να κάνω επισκευή στο τροφοδοτικό laptop;

Γιατί δεν ανοίγει το λαπτοπ ή το PC;

Πως κάνω μια σύνδεση laptop με τηλεόραση;